Vatten


Jag har sovit gott inatt också, vaknade vid 4-tiden och var vaken nån timme bara. Sen sov jag till 8.30 ungefär. Känns bra! Dock vaknade jag och var rätt tjurig :( Inge kul att börja dagen så, men det gick över.
Och jag förstår inte det här med min vätskebristkänsla! Jag dricker som en... Ja jag vet inte vad egentligen! Bälgar i mig hela tiden! Ändå vaknar jag snustorr i munnen mitt i natten och vill dricka ännu mer. Det kan ju inte vara normalt?
 
Som tur är, så har jag helt slutat med Coca-cola Zero (drack mängder förut!) och även Loka/Ramlösa. Jag drack mycket Loka/Ramlösa i övergången från Zero till vanligt kranvatten. Så det enda jag dricker är vanligt vatten. Så jag häller inte i mig massa onyttigheter. Men, det känns ändå inte riktigt normalt att hälla i sig såhär mycket.
Jag dricker, men blir torr i munnen och törstig så fort jag svalt ner vattnet! Det är ju galet!
 
Nu ska vi äta lite och sen får vi se vad dagen bjuder på mer idag. Vi har ialla fall varit ute och gått en timme, så skönt i solen. Jag orkar ju tyvärr inte så mycket mer. Men får vara glad för det lilla i livet :)
 
Kram!

Kommentera här: