Nu vänder det nog snart

Igår hade jag ingen bra dag alls. Jag orkade inte någonting i princip.
Bara laga lite mat framåt 16. Kändes som dagen liksom inte fanns innan dess. Minns inte vad jag gjorde på hela dan. Så märkligt att det kan bli så.
 
Jag vet ju dock att det är såhär jag har det ibland. Men just så "dålig dag" som jag hade igår, var faktiskt längesen jag hade. Noll energi. Noll inspiration. Och noll vilja att göra något.
Så tråkigt liv.
 
Idag sov jag till 10.30 igen. Och det behövdes ju antagligen. Känner mig orkeslös och matt.
Svullen och öm i svullnaden (låter ju säkert jättekonstigt, och det är det också).
 
Jag har fått tips om att jag kanske har progesteronbrist. Så jag ska läsa på lite om det, kan ju säkert vara så.
Min kropp är ju i total obalans, så jag skulle inte bli speciellt överraskad om jag hade ännu mer brister.
 
Jag har ju D-vitaminbrist och äter tillskott varje dag.
 
Det ska finnas någon bra progesteronkräm, kanske värt att testa.
Har ni erfarenheter?
Väntar spänt på sms från apoteket att jag ska få hämta Cytomel! Tisdag eller onsdag... Åh.
 
Jag börjar även bli lite nervös för besöket på Kvinnokliniken på torsdag. Jag är rädd att dom kommer tycka att P-piller är det bästa alternativet. Och jag känner att jag vet för lite...
 

Kram!

Kommentera här: