Fråga doktorn och dålig sömn

Jag har haft ett par nätter med märklig sömn.
Natten till igår somnade jag ingenting fören klockan var 4! Sov till 13, och det blev ju förstås lite bakvänt.
Inatt har jag sovit mer, men inte ordentligt.
 
Ja, såhär känns det många gånger!
 
Eftersom jag inte fått sova nåt vidare, så har jag heller inte mått nåt vidare.
Såhär ser man ut då...
Jag har inte fått något sms från Apotektet heller. Hon trodde ju att dom skulle få Cytomel dit denna veckan. Imorgon är ju röd dag så den försvinner ju.
Hoppas verkligen att den kommer snart! Och såklart att den kommer hjälpa!
Så trött på att vara trött och ha såhär ont.
 
Jag ska även försöka få in mitt lilla bidrag till "Fråga doktorn". Ni med sköldkörtelsjukdom som läser, kanske såg eller har hört talas om dr Gunilla Hesselgrens uttalande i måndagens program?
Vi är många i sköldkörtelföreningen och många har redan skrivit ner sina sjukdomshistorier och mailat till [email protected] och såklart hoppas vi på att dom ska ta det på allvar.
Jag ska bara finna lite ork att skriva. Och veta vad jag ska skriva.
 
Kram!

Kommentera här: