En helg med familjen

Det har inte kommit igång med nån mens, så idag tar jag min första Provera, på väldigt länge! Känns bra.
Jag har inget hört om min Cytomel än, väntar så tålmodigt jag kan.
 
Helgen har varit mysig och ganska intensiv, för att vara sånt som jag är van vid...
 
I lördags kom min syster hit och vi åkte och åt lunch hos min pappa och hans sambo.
Sen skulle vi överraska min mamma en dag för tidigt på mors dag. Hon hade ingen aning om att min syster hade kommit hem över helgen. Hon var ute hos mina brorsbarn. Så efter maten hos pappa gick vi bort till min brors hus där hon var och överraskade henne med en liten rosenbuske och fika :) Lyckad överraskning! :)
 
Jag med mammas rosor :) Notera att jag är mascara! Första gången på flera månader!?
På kvällen när vi var hemma igen färgade jag håret, det var verkligen välbehövligt!
 
 Klabba och kleta...
 
Igår var vi med min pappa på kyrkogården och flyttade hans farmors gravsten, jag gjorde inte så mycket dock, men var kul att va med :)
 
Sen åt vi lunch innan vi körde min syster till busstationen och vi åkte och en torkvinda, vår förra gick sönder förra sommaren, så vi behövde ju en ny. R's bror var med och vi åkte till massa olika affärer. Behöver jag säga att jag var slut när vi kom hem?
 
R har hållit på att gräva och sätta upp sidorna på vår nya stengång som han håller på att fixa. Kommer bli så snyggt! Nästa steg nu är att padda dit stenarna som ligger där nu. Sen ska stenmjöl på och sen själva plattorna! :)
 
Så, i helgen har jag gjort mycket, mer än jag är van vid just nu. En ganska vanlig helg egentligen, skulle jag tro, men jag har lite låg energi.
 
Såhär tänker jag mig att det blir när min sköldkörtel får Cytomel, energi som
flödar till den och sprider sig ut i hela kroppen.
(Jag hoppas verkligen det!)
 
 
 Hoppas ni har haft en jättehärlig helg! Min har gått i familjens tecken och det var mysigt!
 
Kram!

 

Kommentera här: