Bra och dåligt

Åh, jag blöder som en... Alltså hjälp!
Jag blöder konstant och mängder!
Jag blöder igenom bindan fort. Jag kan inte använda tampong just nu heller, mina slemhinnor är så torra(underlivet, ögonen, näsan, ja alla slemhinnor egentligen).
Jag har blött såhär mycket sen i torsdags när mensen kom igång. Det har inte ens börjat avta något!
Antar att det är massor som ska ut, eftersom jag inte haft någon ordentlig mens på nio månader. Men ändå, det får gärna ge sig lite nu.
 
Igår på väg till min brorsdotters 11-årskalas!
(Notera gärna att jag har mascara OCH målat ögonbrynen!!)
 
Har haft en ganska bra helg i övrigt. Min syster har varit här lördag-söndag och igår var vi på min ena brorsdotters 11-årskalas. Jag hade en såå bra dag igår, var pigg hela dagen! Orkade precis allting, kändes det som! Även om jag får såna här speed så mår jag inte bra, tyvärr. Jag mår inte bra av att vara så uppe i varv heller. Hoppas jag kan få till något slags "normalläge" snart.
 
Igår kväll (när jag var pigg) bestämde jag mig för att gå och hälsa på mitt jobb idag, var så längesen jag var där!
Så jag ska verkligen försöka göra det också. Även om jag idag mår som en påse skit igen. Jag brukar få så positiv känsla när jag hälsar på där, träffa mina kollegor och mina goa boende! Men, det får bli en liten stund bara. Jag tänkte gå ner och hälsa på så det blir lagom att åka med R hem när han kommer från jobbet.
 
Imorgon ska jag åka till min fina syster och sova hos henne till onsdag.
 
LCHF går sååå bra! R är också duktig, han hade en "fuskdag" i fredags när han var ute på en afterwork med våra kompisar M och E. Jag orkade tyvärr inte följa med, var ingen bra dag i fredags. Så trist att man missar så mycket kul. Men så är det med denna sjukdomen.
Jag har skött mig jättebra hela tiden, så stolt över mig själv!
 
Kram!

Kommentera här: