Bästa dagen!

 
Alltså, ni kan ju kanske inte förstå hur jäkla lycklig jag blev idag! Det kom nämligen ett litet sms, prick klockan 15 idag. Min medicin fanns äntligen på plats! Såå glad blev jag! Åkte dit direkt och hämtade den! Den är svindyr, och jag hoppas det kommer vara värt det. Blir jag piggare är det ju såklart värt vartenda öre!
 
Imorgon börjar jag med min efterlängtade medicin! En liten halva av den där lilla tabletten. 2,5 mcg på morgonen och 2,5 mcg till lunch. Smyga in försiktigt i kroppen. Åh.
 
Jag vet att jag inte ska ta ut nån glädje i förskott egentligen. Men jag gör det lite ändå ;) Hoppas framför allt på att:
Få mer energi.
Få mindre ont i kroppen.
Gå ner i vikt.
 
Helt enkelt att få mitt liv tillbaks.
 
Pratade med en av mina kollegor idag, dom saknar mig så mycket, och det värmer att höra såklart. Jag hoppas verkligen att allt går åt rätt håll nu.
Jag vet att jag kan få en dipp och må lite sämre. Jag ska ju samtidigt sänka Levaxindosen nu, så någon form av reaktion kan ju kroppen få. Och det har jag med i beräkningen.
Men sen kanske man kan vakna på morgonen och känna att "idag är nog lite bättre än igår..."
 
 
 
 
 
Kram från en gla tjej!
 

Kommentera här: