Negativ energi?


Åh, som jag önskar att jag snart ska få skriva ett positivt och glatt inlägg om att jag mår litelite bättre!
Jag vill ju inte sprida massa negativa energier omkring mig, såklart!
Men det är så svårt just nu, när både kroppen och hjärnan stretar åt ett annat håll än det jag vill.
Det gör ont hela tiden, och det blir inte bättre. Än.
Jag är trött hela tiden, och jag sover mycket sämre nu än innan.
 
Jag får leva med det dygnet runt. Och det är förstås inget kul.
Men jag känner ibland att bloggen genomsyras av negativitet, och det vill jag inte heller!
Samtidigt vill jag vara ärlig och kunna skriva att jag inte mår bra, för det gör jag inte.
 
Jag längtar som en toka till den 28 april! 10 dagar kvar. Och då, den 28 april ska jag äntligen till min endokrinolog igen, och hoppas på ett besked om att jag ska få börja med Lio (T3)!
Dock är han väldigt mycket för "en sak i taget". Och ja, det är väl klokt. Men jag är otålig och vill bli bra NU!
 
Idag skiner solen ialla fall, hoppas den gör det hos er också!
Så en promenad ska det nog bli idag med R :)
 
Ha nu en jätteskön dag och var rädda om er!
Och tack till er som mailat! Jag svarar så fort jag hinner och jag är jätteglad att få läsa er resa genom både PCO(S) och Hypotyreos! Vi är inte ensamma och tillsammans är vi starkare!
Lite så är mitt liv just nu. En dag i taget.
Kram
 

Kommentera här: