Längtan och helgen

Åh om ni bara visste hur jag längtar tills jag orkar sminka mig!
Hur jag längtar efter att mitt hår inte ska vara så torrt och frissigt som det är nu!
Vad jag längtar efter att orka klä upp mig och träffa folk!
 
ÅÅåååh! Ge mig min ork, energi och glädje tillbaks!
På bilderna nedan ser ni en lite piggare mig. Mindre svullnad i kroppen och lite klarare ögon.
Och framförallt hade jag ork att jobba lite och träffa folk på ett annat sätt.
 
 
 
 

Hoppas att ni alla har haft en jättehärlig helg!
Jag har haft det "som vanligt". Och har inte jättemycket att berätta tyvärr.
Jag har umgåtts med familj och R. Gått på promenader och kollat på film.
Vilat och fixat litegrann i trädgårdslandet.
 
En liten del av landet som överlevt vintern :)
Har ju varit en skön dag vädermässigt.
Detta är så gott! Världens bästa frukost och så enkelt!
Jag gör såhär: Vispar ihop 2 ägg och klipper i lite rökt skinka
(och lite ost ibland, men det behövs inte.) Stek i smör.
Det står jag mig länge på!
 
Men nu ska jag lägga mig i soffan, äntligen. Känns som dagen har varit så lång, samtidigt som den bara försvann!
 
Nu är det vackert i skogen!
 
Så roligt att ni mailar och berättar om er själva! Tusen tack för det! Jag svarar så fort jag hinner och orkar. Ni är ju bara bäst! Och det känns skönt att bloggen uppfyller sitt syfte, att vi ska finna varandra och stötta varandra!
 
Kram!
 

Kommentera här: