Kvällsolen

Åho!
Det blev en lång promenad nu ikväll med R. Det var precis vad jag klarade av idag. Benen är som avdomnade nu.
 
Men det var en jättevacker kväll! Och vi bor ju så vackert!
 
Äntligen tittar vårblommorna upp under alla torra löv!
Lycka!
 
 
 Solen gick ner i Vättern när vi kom hem igen.
Hur vackert är det?
 
Vårkänslor får jag nog påstå att jag börjar få!
 
Jag har haft en dag i soffan i övrigt, helt slut i kropp och knopp har jag varit. Så kvällspromenaden var verkligen välbehövlig!
Jag och R umgås så himla bra när vi är ute och går, härligt!
 
Men nu blir det soffhäng här hemma och så lite tv. Ny dag imorgon, får se hur den blir. Förhoppningsvis är jag lite piggare imorgon.
 
Åh vad kul det är att se att så många läser bloggen nu!
Det kanske lönar sig att uppdatera oftare, men jag måste ju ha nåt vettigt att skriva också förstås ;)
Bara babblar av mig nu känner jag. Nåja, sån är jag! :)
 
Stor kram till er alla!
 
 
 
 
 

Kommentera här: