Mens!

Igår började jag få ljusljus rosa flytningar. Och började misstänka att mensen var på ingång.
Mensvärken slog också till igår kväll. Så jag låg i soffan med vetekudden på magen.
Så idag när jag vaknade så var den mycket riktigt där. Och det kändes faktiskt bra! :) Denna cykeln blev 32 dagar.
Det är andra månaden i rad som Pergotime faktiskt fungerar och ger mig ägglossning! Hur fantastiskt är inte det? För mig känns det underbart!
 
På lördag börjar jag med den tredje dubbelkuren. Känns bra :)
Har försökt få tag i Maya idag, utan framgång, så jag ska försöka imorgon också.
Ska bli spännande att få höra hur värdet var på ägglossningen denna gången.
 
Har en hel del mensvärk, både i magen och bak i ryggen.
Får käka Alvedon (inte Ipren längre) och vila med vetekudden.
 
Har börjat läsa lite om ivf, vad det skulle kosta om vi skulle bekosta det själva. Om man skulle kunna samköra det med Bosse här hemma och sen göra själva äggplock och insättning nånstans.
Men antar att det är väldigt dyrt. Men ska ialla fall läsa på lite om det. R blev helt uppspelt när jag nämnde det för honom, han tyckte vi skulle kolla med Bosse vilka möjligheter som finns.
Så får vi se om vi kan tänkas ha råd med det om nåt tag :)
 
Nu ska jag lägga mig med kudden på magen och vila och kika på film med mitt hjärta.
 

Kommentera här: