Orkeslös.

Jag känner att min blogg blir väldig åtsidosatt för tillfället alltså. Känns inge vidare, det ska ni veta.
Jag blir rörd när jag loggar in här och ser att ni fortsätter kika in varje dag, trots att jag skriver så jäkla sällan! Jag får skämmas.
 
Hur som helst, jag har mått fortsatt konstigt. Mått illa, haft huvudvärk, ont i magen efter mat osv, även om just magontet har blivit bättre (Tack och lov!!).
I måndags spydde jag två gånger på morgonen/förmiddagen. Sen sov jag bort hela den dagen.
Konstigt nog var jag sugen på att äta, så jag misstänker ingen maginfluensa ändå.
Känns jobbigt att vara "bottenlös" som jag är för tillfället. Och inte sugen på nyttigheter direkt ;)
 
Nu har jag tre lediga dagar framför mig. Och ojojoj vad jag ska njuta! Och vila! Och umgås med finaste R! Och kanske klippa ner blommorna i trädgården. Om orken infinner sig, annars gör jag det ändå. Orkeslös eller ej.
Vem vet, kanske får massa energi till helgen, hoppas!
 
Nähä, nu får det bli soffläge för min del. Och kanske lite kvällsmat på det om en stund. Jo, så får det bli.
Sen blir det nog sängen ganska tidigt för min del. Hoppas som sagt att orken och energin kommer tillbaks snart.
Är det hösten som gör det här? Jag som älskar hösten!
 
Jag ska försöka skriva oftare. Men just nu händer det inte så mycket. Allt rullar på.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: