Svettig gasboll

Nu är det mitt i natten. Sömnlöst var det här :/
Jag svettas som en... Ja, jag vet inte vad. Känner mig helt genomvarm.
Magen har sett ut som en ballong hela dagen. Den har varit svullen och öm.
Jag har haft hemskt mycket gaser hela dagen.
Jag förstår mig inte på min kropp!
Träffade en kompis en sväng, tog en fika. Och när vi stod och väntade på hennes buss hade jag så jäkla ont i ryggen att jag knappt kunde stå rakt upp.
Det gick över, det övergick i mer malande värk, eller vad man nu ska kalla det.
Resten av dagen och kvällen har jag tillbringat i soffan.
Finaste R har tagit hand om mig ♥
 
Så, denna dag har gått i ett tråkigt tecken. Jag har bara haft ont och varit varm.
Hur mycket värme kan det finnas i kroppen som måste ut? Bläe!
 
Och så denna svullna mage... Hur blir jag av med den? Och var kom den ifrån? Varför är jag såhär gasig?
Och om den svullna magen beror på gaser, så borde den vara tom nu, så mycket som jag släppt ut!! :(
 
Nu ska jag lägga mig och hoppas att allt bara känns bättre när jag vaknar om ett par timmar.
Tur att jag jobbar kväll, så jag får sovmorgon.
 
Och just det, jag tänkte kolla imorgon om det är urinvägsinfektion. Om det är det så får jag kanske svar på alla mina frågor.
Tack för tipset om det! Ni, kära läsare, är fantastiska :) ♥
 
God natt

Kommentera här: