Ovitrelle-känningar

Idag föll den första snön i mitt lilla Huskvarna! :) Kunde inte låta bli att göra ifrån mig ett litet glädjetjut när jag gick från jobbet till mamma. (Var tvungen att se mig om efteråt så att ingen såg mig;)
 
Jag har haft ont i magen, mått lite illa och varit väldigt trött ett par dagar nu. Antar att det beror på Ovitrellen som jag tog i måndags. Känns sådär kul, men jag vet ju att det går över :)
Börjar få lite ont i halsen också, hoppas det inte blir nån förkylningsskit av det bara! :/
 
Ville bara skriva lite, för att visa att jag inte tappat bloggandet helt. Ifall ni saknar mig ;)
 
Men nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen blir det nog sängen tidigt ikväll! Är så trött!
Min R är i Malmö på jobb och kommer hem imorgon! ♥ Läängtar!
 
Hoppas att ni mår bra allihop!
 
 
 
 
 

Kommentera här: