Snart hemma!

Tack för era fina kommentarer!
Känns skönt att ni håller tummarna :)

Åh, R är på väg hem! Han är så nära hem nu, så jag blir helt pirrig! ♥

Känns skönt att jag inte fått några jobbiga biverkningar av Ovitrellen. Sist hade jag det riktigt jobbigt, vill jag minnas. Men än så länge känner jag inget, och det känns skönt!
Jag vill inte behöva må dåligt i flera veckor igen, så kan jag slippa det så är jag tacksam :)
Har läst att de flesta upplever biverkningarna som värst 10-12 dagar efter sprutan, men sist kände jag av den direkt med illamående. Så förhoppningsvis känner min kropp igen detta nu och reagerar inte lika jobbigt :)

Jag ska snart gå mot jobbet :) Hoppas tiden går riktigt fort tills jag slutar och får krama om R! :)
Imorgon eftermiddag kör han mig till Borås, så ses vi inte fören på måndag igen. Blir mycket saknad nu. Men det är väl en mening med det också, och säkerligen nyttigt! :)
Hans föräldrar kommer hit imorgon när han har kört mig, så vi får lite familjetid båda två, fast på olika håll ;)

Nu ska jag kila iväg!

Ha en bra dag!
1 Petra (P):

skriven

Hej! Var evigheter sedan jag kommenterade men försöker fortfarande att följa er resa mot ett (eller kanske två:)) barn. Hoppas av hela mitt hjärta att ni snart får bli föräldrar! Lycka till denna omgång! Kram

Kommentera här: