Härlig helg! + Dum kropp!

Ny vecka, nya möjligheter!? ;)

Helgen har varit kanonbra!
I fredags var det lite fest med jobbet, var verkligen jätteskoj! Och massa massa god mat! :)

I lördags kom Madde och Simon hit (R's syster+sambo). Vi drack lite gott och sen åkte vi till stan och åt på Piren. Jättegott! Sen tog vi varsin öl/cider på Bishop.
Resten av kvällen spenderade vi hemma i vårt vardagsrum. Var en jättelyckad kväll! :)

Igår när vi hade fått i oss en god frukost, gick vi ut på en riktigt härlig promenad.
Dom åkte hem vid 14-tiden.
Regnet kom och jag och R beslöt att denna söndagen fick bli en sitta-inne-och-mysa-dag.
Men så ringde mamma, hon och C ville komma förbi. Så det gjorde dom, och då grillade vi lite gott kött.
Kändes skönt att träffa henne när det var Morsdag, även om vi inte brukar fira det.

Så, kort sagt har helgen varit bra på alla sätt!



En helt annan grej.
Igår ömmade mina bröst något hemskt! Jag blev nästan rädd, för känslan var ungefär "Hjälp! Dom spricker!!!".
Men det gjorde dom förstås inte ;)
Idag känns det ingenting. Konstigt med kroppen. Vad försöker den säga när den gör såhär?
Det är 13 dagar sen mensen tog slut. Och 18 dagar sen den började. Kan det ha något med det att göra?
Äsch, jag blir knäpp på denna kropp jag lever med! :(
Men Simon sa att jag måste gått ner minst 10 kilo! Jag tror inte att det rör sig om så mycket. Men vad vet jag? Jag väger ju mig inte.

Nu ska jag fixa iordning mig och fixa dagens mat. Sen blir det en kväll på jobbet :)
R är i Göteborg, och sover troligtvis där inatt.

Hoppas att ni haft en härlig helg! :)
Vi hörs snart ♥

Kommentera här: