Härlig midsommar! :)

Hej på er!

Hoppas att er midsommar har varit jättehärlig! :)
Det blev inget Hjo för vår del. Det blev Göteborg.
Jag jobbade till 13.30 igår, sen hem och hämta packningen, sen åkte vi direkt.
Checkade in på hotellet, som var jättemysigt, mötte upp M och S (R's syster och hennes sambo), gick tillsammans hem till C och A (R's farbror och hans fru).
Där var redan R's familj på plats. Blev lite gott dricka och sen god mat :) En jättetrevlig kväll med mycket skratt! :)
Vi gick till hotellet med M och S vid 1-tiden, låg på behagligt gångavstånd från C och A.
Innan vi la oss gick vi till macken och köpte korv och sånt, man blir ju lite småhungrig av att dricka alkohol.

Vaknade på hotellet vid 9-tiden idag, så bara att göra sig iordning för att möta upp M och S för hotellfrukost, som vi åt ute på hotellets terass, utsikt över poolen och innergården. Satt där ganska länge och pratade.
Sen checkade vi ut och gick till A och C igen, där blev det kaffe och jag, M och M (R's båda systrar) gick på en härlig promenad, underbart väder!
Sen blev det grillat till lunch, så vi åkte hem mätta och goda :)

När vi väl kommit hem har vi slötittat på film och sovit i omgångar.
Så vi tog en uppfriskande promenad nyss, så nu har vi lite mer energi :)

Var ett trevligt midsommarfirande :)

Känns skönt att ha all ledighet framför sig nu. På måndag börjar vår semester på riktigt. Och det ska bli så skönt!
Vi har inget spikat precis, men bara att kunna ta dagen som den kommer, njuta av frukosten i trädgården, ta en kaffe när man vill, vila, pula i trädgården, ta en dagsutflykt och bara njuta av varandra :) Visst låter det väl härligt? ;)

Hur som helst, på tal om något helt annat, så är jag på cykeldag 12 (dag 13 om en timme, söndag) nu och borde, om jag vore "normal", ha ägglossning nu i dagarna framöver här. Lite småspännande tycker jag. Jag har ju ingen aning om jag har någon ägglossning, troligtvis har jag ingen. Men ändå; tänk om? Nu skenar jag iväg. Men är det så konstigt egentligen?
Får väl se om mensen fortsätter vara regelbunden. Vore ju kanon! Men jag kan ju inte räkna med det.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan.
Men vi hörs säkert snart igen?

Tack för att ni finns! ♥

Kommentera här: