Semestern är slut.

Nu var det några dagar sen jag skrev igen.

Igår var jag, min mamma och min syster i Göteborg. Jättemysig dag! ♥
Hör och häpna; jag köpte sex stycken diadem! Såå vackra! Och jag är helt lycklig över dom! Haha! ;)
Så köpte jag två par skor, I like! Och två cupcakes till Linda och en present till Linda och Mattias, ska bli kul att få ge dom den på fredag när vi åker till Strömstad och hälsar på dom i husvagnen :) Ska bli jätteskoj att träffa dom igen! :)

Idag har jag och mamma åkt på en liten tripp igen. Till Lindshammar glasbruk.
Jag köpte ett glasfat med en döskalle på till min bror som han ska få när han fyller år. Min bror är hårdrockare och gillar döskallar ;) Hihi!
På hemvägen åkte vi förbi Lena, var ett tag sen vi träffades, så det var kul att ses en stund och bara prata lite :)

När vi kom hem hade R fixat mat, så vi fick grillat, mumma! ♥

Nu sitter vi i soffan och kollar på film. Den är strax slut, och då blir det sängen.
R har ju börjat jobba nu igen efter semestern. Och jag börjar imorgon 14.30.
Är lite blandade känslor. Jag längtar efter mina jobbarkompisar, jättemycket! Och mina små tanter och gubbar! Ska bli så härligt att träffa dom igen! Men det är ju grymt skönt att vara ledig också ;)

Ska bli skönt att få in lite vardagsrutiner igen. Kommer säkerligen bli lättare att äta LCHF och följa den kosten med fastare rutiner. Jag intalar mig det ialla fall. Blir så lätt att jag fuskar nu på semestern, man fikar, äter gott (och fel), dricker fel. Ja, ni förstår ju.
Så nu ska det bli andra bullar (alltså, inga bullar;) och jag ska kärpa till mig ordentligt!

Har ni några roliga tips på god LCHF-mat, så kasta hit det vettja! :)

Jag vill ju få ordning på min kropp! Jag måste verkligen förska!
Hoppas ni stöttar mig, lika bra som ni alltid gjort! :)

Kommentera här: