Hur står man ut med tuttarna?

Mina bröst dödar mig snart! HUR står man ut med dessa spänningar, ömmande och tryckande bröst??!!
Det gör jättejättejätteONT! :(
Jag vet att det är fullt normalt, att sprutorna höjer östrogenvärdet i kroppen, så det är "naturligt" att känna såhär. Men hur ska man orka med det?!

Imorgon 8.40 är det dags för VUL igen, jag ser fram emot det. Samtidigt lite orolig över hur det ska se ut... Inget ägg? Massor med ägg? Eller ETT fint, moget, underbart ägg?
Äsch, går inte spekulera, får helt enkelt se imorgon.

Tack alla söta för era fina kommentarer om förra inlägget! Jag tycker givetvis att IVF vore jättebra för min del, och kan bara hoppas att Bosse kan söka dispans för mig och R. Om inte, så får vi vänta ytterligare ett år.

Nu ska jag göra mig iordning för snart kommer min pappa hit. Han ska kika på vårt blivande badrum i källaren. R har börjat riva ner väven på väggarna och satt upp gipsskivor på den väggen där dusch, toalett, handfat ska vara. Duktig han är min man! ♥
I fredags köpte vi kakel, och nu ska vi bara handla hem fuktspärr, fog och fix, sen är det bara för pappa att sätta igång och kakla! Tur han är murare :)

Ha en superhärlig söndag allihop!
Här har snön börjat smälta och vissa ställen på marken är alldeles torr. Hur lycklig bra man inte då?! :)

Kommentera här: