5 år med den bästa!

Idag firar jag och R 5 år tillsammans!
Jag kan inte fatta att det har varit vi så länge. Men det känns såklart fantastiskt!
Jag ska dessvärre tillbringa kvällen på jobbet, men vi får ju hela helgen tillsammans :)

Kan dessutom meddela att jag har fått en midja! (Okej, det hade jag förut också, men denna midjan är mycket snyggare.)
Tack LCHF! Min kropp har inte "förvandlats till oigenkännerlig", men åh som jag trivs med min nya kropp!
Mindre mage, mindre rumpa, smalare ben, smalare över axlarna.
Ja, jag borde mäta mig med måttband, för vågen ändrar sig inte mycket.
Jag inbillar mig att jag samtidigt bygger upp lite muskler när jag går till jobbet. Vardagsmotion är grejen för mig!
Ska verkligen försöka med att komma igång och simma igen, för jag vill verkligen det. Ska bara orka raka benen också... Lat? Haha!
Men ska helt seriöst ta reda på om man kan köpa nåt form av "träningskort" på badet, så man pallrar sig dit regelbundet. Vi vet ju alla hur mycket jag älskar att simma, underbart!

Vad härligt det känns att våren är på ingång! Vi har börjat äta frukost på balkongen, dricka kaffe i trädgården och ägna oss åt trädgårdsarbete på lediga stunder, de gånger som solen visat sig från sin bästa sida. Och jag älskar det! Jag älskar att se vilka blommor som kommer upp, förändringen från dag till dag, det går så fort!

Vi ska kanske åka till min syster en sväng på lördag. Var evigheter sen vi var där. Så det är på tiden.
Men inget är helt bestämt än. Blir en liten dagstur iså fall. Och nästa helg är det Påsk. Då beger vi oss till R's familj och myser med dom :)
För 5 år sen, när jag och R träffades var det Långfredagen den 14 april. Så denna Påsken känns sen?

Nä, men om jag skulle ta och duscha (läs: raka benen) och göra mig iordning för att jobba sen då.

Hoppas att ni alla mår jättebra! :)


1 Anonym:

skriven

jag älskar lchf!



när atlas är ute ska jag börja igen och aldrig sluta!



duktiga du, fortsätt såhär så ska du se att alla bitar faller på plats.



massa kramar!

2 Hon:

skriven

det var jag som skrev inlägget ovan/under (?)



:) kram igen!

Kommentera här: