Blandad kompott!

Idag har det varit jobb igen, och jag är så trött! Förstår inte varför...

Igår jobbade jag också, och så var min mamma här en sväng och hälsade på.
Mäklarn ringde igår och idag också. Verkar svårt att sälja huset till dom andra budgivarna... Så han skulle höra av sig till mig igen om dom drog sig ur. Jag vet inte riktigt hur dom står, men jag och R står kvar på vårt bud, så får vi se vad som händer framåt. Antagligen säljs huset till det andra paret.

Det ringde även en annan mäklare som sett att vi ansökt om lånelöfte för att köpa ett hus, så hon undrade om hon fick sälja vår lägenhet. Men det kan hon ju inte göra innan vi hittat ett hus som vi vet att vi får köpa ;)

Imorgon ska jag ta blodprovet som ska visa om jag haft nån ägglossning eller ej. Spännande.
Efter det ska jag och tre jobbarkompisar åka till Ullared :) Ska bli jättekul! Vi var där förra året också, och då hade vi en jättebra dag :)

Jag har tyvärr inte så mycket att berätta idag, är så otroligt trött...
Har lite stickningar i äggstockarna, men vet inte riktigt hur jag ska tolka det, eller om det ens betyder nåt?

Lite depp idag, känns konstigt i kroppen på nåt vis, tungt och pluffsigt, typ så.

Kommentera här: