Trädgården i blom

Vilken vacker dag det är idag! Solen strålar och det är ganska varmt. Dessvärre blir jag lite frusen nu när värmen kommer, eftersom min temperatur inte riktigt är normal. Men jag njuter ändå.
Mina ögon har funkat någorlunda idag, eftersom jag är så ljuskänslig så är det ibland väldigt jobbigt att ens vara ute mitt på dan. Men idag har jag varit ute på morgonen och det har gått ganska bra :)
 
Min törst är fortsatt galen! Jag dricker mängder! Ändå känns jag snustorr i munnen och om läpparna! Jag undrar verkligen vart allt detta vatten tar vägen? Okej, jag kissar ju en del, men ändå, jag fyller på med vatten hela hela tiden! Så sjukt!
Idag vaknade jag med världens huvudvärk och var såklart helt uttorkad kändes det som! Kära nån.
Är förstås rädd att det är diabetes. Men det kan ju bero på annat med såklart.
 
Våran lilla Dixie i äppelträdet :)
Och så jag själv i solen...
 
Nu blommar päronträdet och det ena äppelträdet och en av våra fem rhodedendron :)
Så vackert såhär års!
 
 Nu ska vi åka till min mamma och äta lite mat. Skönt att slippa laga mat själv.
Hoppas ni har en bra helg på alla vis!

Kram!

Kommentera här: