Klippt

Så himla mig!
Ledsen för jättedåliga uppdateringar här. Jag har varit och är väldigt trött och massor som snurrar i huvudet! Då blir det lätt lite kaos i min värld.
Imorgon ska jag till facket och prata igenom min situation, då menar jag med alla papper, sjuklön och någon löneskuld som tydligen ligger och drar. Känns som ett onödigt orosmoln att gå runt med, det räcker gott och väl med att vara sjuk och slut.
 
Jag ringde till apoteket idag, nu är min medicin en vecka försenad, om man går efter när jag tänkte att jag skulle fått den (tisdag/onsdag förra veckan). Hon mumlade något om TRE veckor! Jag blev helt stel. Men så sa jag: "Men på telefonsvararen hade ni sagt vecka 22, och det är ju denna veckan?" Hon svarade: "Jo, ja just det, ja. Vi skickar sms när den kommer".
Suck. Lät ju inte direkt på henne som att den kommer komma i det närmaste... Orolig!
 
Idag har jag även klippt av mig håret!
Tar väl en stund att vänja sig kanske, men jag är nöjd!
Mitt hår var såå slitet och risigt, fanns ingen näring i det alls, så jag valde att klippa bort det helt.
Förhoppningsvis kommer det nu bli friskare när medicinen väl kommer :)
 
Nu blir det lite grillat här hemma, perfekt LCHF :)
 
Kram!

Kommentera här: