Mitt hypoutseende

 
Här har ni en dagsfärsk bil på mig.
Ni ser på svullnaden i ansiktet och det korta ögonbrynet.
Typiska Hypotyreossymtom.
Jag har även myxödem på armarna, och ska ta bild på det när R är hemma, för så svårt att fota det själv. Visar i ett senare inlägg!
 
Jag ringde idag och fick en ny tid till min endokrinolog, jobbig väntan till 28 april. Men två veckor går väl fort, eller hur? :)
 
Jag hoppas också att jag kommer få tid till Kvinnokliniken innan den 28 april, hade varit bra att kunna berätta för endon om det besöket.
 
Jag har sovit något bättre inatt, när jag väl somnade. Ligger och snurrar ett bra tag innan John Blund kommer.
 
Är det några fler hypotjejer som läser bloggen? Har ni liknande symtom som jag?
Och vad får ni för behandling? Fungerar det?
 
Levaxin är inte tillräckligt för mig längre.
 
Ledsen för ett kortare inlägg, men jag är både trött och har ont nu, så jag behöver nog lägga mig en stund till.
 

Stor kram till er alla!
Glöm inte instagram: yenniiie
 

Kommentera här: