Semester

Hej på er finingar!
Och ett jätteförlåt för den sjukt dåliga uppdateringen!
 
Vi är mitt i semestern och försöker koppla av och njuta så mycket som möjligt.
Jag har fortfarande värk och problem som jag hoppas jag ska få hjälp med snart, om två veckor börjar jag jobba igen, och då heltid, och om det ska kunna funka måste jag få hjälp.
Har fått lämna massa prover ialla fall så jag hoppas det händer något snart.
 
Hittills på semestern har vi tältat en natt i Gränna.
Varit på bröllop.
Varit på vallarnas friluftsteater i Falkenberg och tältat där.
Gjort olika dagsutflykter.
R har renoverat på altanen.
Och imorgon åker vi till Varberg och ska va där till lördag.
 
 
Jag fick en spontan mens den 15 juli, blev som vanligt jätteglad :)
Är idag på dag 30 i denna cykeln, och skulle man vara 'normal' så skulle väl nästa mens vara på gång nu, men ännu inget ialla fall.
Dock har jag haft och har, massor med flytningar och jag tror hela tiden att mensen kommer, och mensvärk som kommer och går, så kanske, kanske, kanske är det mens på gång igen.
 
Imorgon firar jag och R 1 år som gifta! Galet vad tiden går, och jag är lyckligare än nånsin! :)
 
Nu får det bli sängen så vi kommer iväg imorgon.
Jag hoppas att jag snart har lite roligt att berätta, att jag kan berätta om mina behandlingar och så, syftet med denna bloggen liksom, men det blir tyvärr såhär när allt är på paus. Får se vad som händer framöver.
 
Ha det nu såå jättebra allihop! Och som alltid är jag glad, men förvånad att ni fortfarande kollar in! Nu får ni väl en chock när det äntligen står något nytt!? ;)
KRAM på er!

Kommentera här: