Hjälp mig!

Jag lider av fullkomlig idétorka! Jag vill så gärna skriva! Men huvudet ekar tomt.
 
Så, kära ni! Ni kan väl komma med lite tips! Vad vill ni läsa om här?
Just nu är det ju paus med behandlingar och allt sånt.
Men vill ni att jag ska skriva om något speciellt, något ni saknar här?
 
Ös på bara så ska jag skriva tills fingrarna blir blå! :)
 
Tack på förhand
1 Malin K:

skriven

Jag skulle vilja läsa en sammanfattning av eran resa till en framtida graviditet.
Hur det var att få veta att du hade pco och vad som hände sen. Vilka behandlingar du har fått och hur du har mått under åren.
Det kanske blir för mycket på en gång?
Men skulle va kul att läsa tycker jag och kanske andra med.

tack för en bra blogg! Den har hjälpt mig mycket...

2 Tjejen bakom Kampen mot PCO:

skriven

Jag skulle vilja se lite text om hur din kille hanterat barnlösheten och barnverkstan. Är han orolig eller håller han humöret uppe? Är ni överens om alla behandlingar, värderingar kring t.ex. adoption etc?

Kommentera här: