Helgen & sjuk igen

Jaha, nu var det ett tag sen igen.
Blir tyvärr lite glest med inläggen, händer inte alltför mycket.
 
Helgen har varit bra ialla fall. I fredags var vi på begravning, såklart jobbigt, men jättefint!
Sov hos R's föräldrar till lördagen och åkte därifrån till min syster i Borås. Jag sov hos henne till söndagen.
Jag och syster var ute och åt på kvällen och hade en myskväll :)
R och hans brorsa var hemma hos oss.
Och igår gick jag och syster Linnémarschen i Borås, vi gick 10,5 km. Skönt. Och vi satsade på den kortare sträckan i år, eftersom jag inte ville pressa mitt ben för hårt i år. Men det gick finfint! :)
 
Mamma och R kom och hämtade mig i Borås på eftermiddan. Då åkte vi allihop och käkade vedugnsbakad pizza, mums! Och sen puttrade vi hemåt i mammas nya bil (hon fick den i tisdags), och jag var såklart tvungen att stanna och kissa vid Q8, och såklart blev min mamma påbackad på parkeringen... Såklart. Så jäkla typiskt! Så nu får hon lämna in bilen och fixa det. Inte så kul med en helt ny bil.
Vi kom hem ialla fall ;)
 
Igår kväll började jag känna mig febrig och få ont i halsen. Antog att det kändes så för att jag varit ute hela söndagen. Men idag vaknade jag och mådde ännu sämre, så fick snällt stanna hemma. Hade feber på morgonen, och tror att jag har det nu också.
Känns som hela den här våren bara går åt till sjukan! :( Hoppas det vänder!
Jag ska vara hemma imorgon också, men hoppas kunna jobba på onsdag igen. Saknar ju mina kära vänner ;)
 
Annars händer det som sagt inte mycket som är värt att skriva, jag menar med kroppen osv.
Har haft flytningar i över en vecka nu, och lite ont i brösten då och då. Fått finnar. Massa trist med andra ord.
Men ingen mens i sikte ialla fall. Hade ju känts lite bättre om den kom igång, så man hade något att utgå ifrån, men nej.
 
Nu blir det soffläge. Hoppas ni haft en härlig helg!
 
 

Kommentera här: