Allt

Oj! Det tog en hel vecka innan denna uppdatering kom upp ;)
Eftersom vi har tagit ledigt från behandlingarna så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det är mest jobb.

Men midsommar var kul! Vi var i Hjo :)

Förra veckan (i onsdags) var vi hos Bosse. R's provsvar hade kommit, och det var helt okej, bra antal, men något slöa.
Det är inget som gör att vi inte kan bli gravida på egen hand, men med min PCO försvåras det ju en aning, och kombinationen kräver oftast hjälp.
Men i augusti ska vi få testa insemination ialla fall :)
Och så blir det att fortsätta med lchf och spinning, så man förhoppningsvis kan gå ner i vikt, så det kan bli akutellt med ivf!
Ikväll ska jag föresten spinna igen! :) Tredje gången ;)

Hittade ett jättebra ägg och bacon-muffins recept som jag testat! Riktigt gott! Och lätt att ta till om man inte hinner fixa frukost eller lunch. Bara ta en muffins ur kylen och in i micron nån minut så har man det fixat! :)
Ska baka flera!

Idag ska jag till Blomsterlandet och köp orkidéjord och en kruka ;)
Heja lediga dagar!

Vi hörs!
1 Nelly:

skriven

Hej Jenny!

Har gjort om min blogg lite, ngt dystrare utseende för vissa men för mig så som jag vill ha det.



Hoppas det är ok att jag länkar till din blogg? Tycker den är så bra så jag vill gärna att fler hittar hit.



Hoppas du har det bra!

Kommentera här: