Semesterfirare!

Semester!! Okej, jag inser att jag är lite trög med att uppdatera. Faktum är ju att jag gick hem redan i torsdags, så jag har redan haft ett par dagars ledighet ;) Men igår började min officiella semester! Känns fantastiskt skönt!

Ledigheten började med marknad i fredags med mamma och min ena brorsdotter, och ett par elefanter rikare :)
Och en lång fika+bad+fiske stund hos min jobbarkompis C som bor vid vattnet, lyxigt!
På kvällen kom R's mamma, pappa och lillebror.
Och i lördags åkte vi till High Chaparall, där R's andra bror jobbar.
På kvällen grillade vi.
Och i söndags var vi i Gränna och på Visingsö en sväng.
Igår åkte dom vidare till Göteborg, och jag och mamma åkte till stan. Jag fixade mina ögonbryn och överläpp, såå skönt!
Och sen frostade jag ur frysen och sånt roligt... ;)
Idag har jag varit på bio med mina brorsdöttrar, vi såg Ica Age 4, den kan jag rekommendera om ni inte sett den, himlans rolig!
Var inne hos pappa en sväng på hemvägen, alltid mysigt :)

Imorgon åker vi iväg på ett par dagars semester. Ska bli grymt skönt!
Är inget vidare väder för något här hemma just nu. Och vi har ju som sagt hela semestern framför oss.
Kommer troligtvis hem igen på fredag eftermiddag. Så det blir en liten minisemester. Men ändå härligt :)

Idag har jag dessutom börjat känna av lite mensvärk (men så liiiiite så det knappt är lönt att nämna), och lite ljusrosa/ljusbruna flytningar. Så förhoppningsvis är det mensen som är på gång! :)
Är ju fyra dagar sen jag slutade med Proveran, så det är ju dags vilken dag som helst.

Har jag sagt att jag klippt av mig massa hår!? Nu vet ju inte ni riktigt hur jag ser ut kanske, men det är mycket kortare än jag haft på länge, och det är så gött! Jag stortrivs i denna frissan! Så tack för det! ;)

Näe, nu ska vi sussa så vi kommer iväg i rimlig tid imorgon.

Hoppas ni har det fantastiskt, semesterfirare eller ej!
Och jättekul att se att jag fortfarande har stadiga besökare varje dag! Jag blir lika förvånad varje gång! Tycker ju att antalet borde minska med tanke på mindre uppdateringar. Men nej, ni hänger troget kvar, och det är jag såklart tacksam för! :)

Var rädda om er och varandra!

Och TACK till mina fina vänner som verkligen visat hur mycket ni faktiskt bryr er om mig den senaste tiden!
Utan er, finns ingen jag!

Kommentera här: