Gått 21 km!

Herregud!
Igår gick jag och min syster 21 km! 2 mil och 1 kilometer! 5 timmar i ett sträck, utan att sitta ner en enda gång!
Snacka om att benen strejkade sen. Och hela gårdagen och idag har varit jobbigt för benen!
Härliga blåsor har jag fått under tårna med.
Men det var skönt också, och härligt efteråt när man tänker att man klarat av det :)
Och ni ska ju inte tro att det var plant och fint, nej. Det är alltså backar rakt upp för ett berg! Pust!
På kvällen var vi på bio "Hunger games". Var en riktigt jobbig film, men bra också.

Idag har vi knallat runt på stan, jag har fixat mina ögonbryn och överläppen. Sen lunchade vi på Tant grön.
Mamma och R kom och skulle hämta mig, så vi åkte till en lanthandel och syster köpte blommor till sin balkong.
Sen fikade vi hos henne och kollade på mammas bilder från Holland.
När vi landat här hemma kände jag mig helt slut!
Skulle träffat Linda och Mattias, men gör det imorgon istället :)
Ska strax grilla hamburgare tänkte vi. Och kanske kilar vi ner och kikar på Valborgselden.

Min mage har svullnat upp rejält idag! Och jag har börjat få mensvärk.
Säkert de härliga biverkningarna av Ovitrellen. Men jobbigt :( Hade hoppats att jag skulle slippa dom denna gången, har ju inte känt något förens nu.
Massa flytningar har jag också. Mindre trevligt. Känns som jag glömt torka mig typ. Usch.

Nu ska här grillas och hoppas att det går över snart. Mensvärk är ju ingen höjdare att dras med. Suck.

Trevlig valborg!

Kommentera här: