Fullproppad helg!

Ojoj, det har varit en full helg!
Till att börja med så sov jag bara två timmar natten till fredagen. Sen jobbade jag, och direkt efter jobbet köpte jag en blomma till E, sen åkte jag och ett par jobbarkompisar till henne på lite förfest, och sen till Mäster Gudmundskällare för buffé och Schalgerafton. Var en jätterolig kväll!
Jag stöp i säng när jag kom hem, och vaknade i lördags med självförvållad skallebank.
På lördagen kom även R's familj hit.
Jag, R, hans bror och hans flickvän åkte till Stallqvarnen, och kollade lite. Jag köpte två stora fina snäckor till badrummet.
Sen mötte vi upp R's mamma och pappa och minsta lillebror. Åkte till Stadsparken och kikade lite på djuren.
Och efter det åkte vi och åt pizza.
Sen hem till oss, och kolla in badrummet och resten av huset. Blev en trevlig kväll. Men när alla andra gick ut på en kvällspromenad, passade jag på att sova en stund, jag var så trött efter fredagen!
Igår när vi vaknat och ätit frukost gick jag, R, hans bror P och hans pappa på en promenad, var riktigt härligt!
När vi kommit hem åkte jag och R's mamma och handlade lite, sen började vi med lunchen.
När vi ätit så var det dags för familjen att åka hem. Och efter det stöp jag och R i varsin del av soffan. Totalt utmattade! ;)

Sen målade vi dörren, som vi ska ha till badrummet, det kommer bli hur bra som helst! :)
Efter några timmar kom min mamma och hennes C, som fyllde år igår. Vi drack kaffe och satt och tjötade i måånga timmar.
Sen var det bara sängen som gällde igen.
R gick upp tidigt idag och åkte till Stockholm på jobb.
Jag fick en välbehövlig sovmorgon, och ska jobba ikväll.

Hoppas att ni har haft en jättebra helg!

Kommentera här: