Så ont i tuttarna :(

Jag har inte orkat blogga på några dagar nu. Och helgen har bestått av jobb.
Men i fredags var vi och hämtade en liten bil ;) Sötaste Linda körde oss, och efter vår lilla utflykt mötte vi upp Mattias och Henke och käkade på McDonald's.
Sen var det som sagt jobb hela helgen.
Idag har jag jobbat kväll, R har varit hemma och är förkyld och snorig.
Imorgon är jag ledig och han ska vara hemma från jobbet då också, så då får vi lite mys-tid :)

På onsdag har jag tid för VUL. Ska bli såå spännande! Jag har pratat med Maya idag igen, och blir inte mycket klokare, inte dom heller. Dom vet inte vad det är som är "fel" på mig. Graviditetstestet var negativt idag också.
Och det kan ju faktiskt vara så att den lilla "blödningen" som var förra helgen var min mens, bara att den inte var vad jag hade väntat mig. Vem vet?
Hur som helst så har jag grymt ont i tuttarna! Jag tror aldrig att jag har haft såhär ont någon gång! Ömma bröstvårtor har jag ju haft, men aldrig denna ilande och "molande" värken i hela brösten. Inte roligt alls!
Det är för det mesta i vänster bröstet, inte alls i vårtorna.
Jaja, känns inte bra iaf.

Hoppas Bosse kan se på VUL om jag blött ut hela slemhinnan osv. Eller om något annat är på tok.

Näe, jag blir inte klok på detta. Jag orkar inte blogga, jag hoppas ni förstår.
1 Emma:

skriven

Hej! Googlade runt lite och hamnade på din blogg då även jag går runt med extremt onda bröst, negativt grav.test och någon konstig mens. Har du kollat upp vad ditt berodde på? Lät så lika våra problem så vore skönt att höra från någon som går/gått igenom samma.

Kommentera här: