Morgonpigg och kvällstrött.

Idag vaknade jag innan klockan ringde på morgonen.
Drömde en hemsk dröm. Och var helt klarvaken efter den, klockan 4.30.
Det är inte inte likt mig! Jag har alltid varit världens morgontröttaste person, som gått upp 10 minuter innan det är dags att gå till jobbet. Jag klär mig och borstar tänderna, går iväg mot jobbet, nästan i sömnen.
Så ni kan ju gissa hur förvånad jag var idag, att vakna av mig själv så tidigt, utan en skrikande klocka!
Jag hann äta en god LCHF-frukost, sminka mig, läsa tidningen och lyssna på radion! Och gå en härlig, vaken promenad till jobbet. Jag är fortfarande helt paff!!

Jag har dessutom lyckats dra på mig en irriterande svampinfektion i underlivet ;/ Känns inge vidare.
Var och köpte Pevaryl på Apoteket efter jobbet. Får hoppas det hjälper.
Jag har inte haft svamp på flera år. Men det kommer kanske nu när det börjar bli varmt?

Nu är jag så trött så ögonen går i kors!
Jag vill duscha, men det känns jobbigt. Ska försöka göra det. Kanske känner mig lite piggare efteråt.
Åt två stekta ägg, ost, gurka och majonäs för en stund sen (liten kvällsmat), och nu mår jag hemskt illa! :(
Blir lite rädd att jag inte ska kunna äta så fet mat. Det är ju det jag vill. Men man blir kanske illamående av det ibland? Det har inte hänt förut, men någon gång ska väl vara den första?

Det har varit hemskt varmt idag! 29 grader i skuggan på jobbet! Pust och stön! ;)

Mamma har varit här en sväng idag. Mysigt :) Hon tycker att jag börjar bli smal nu. Känns roligt :)
Hoppas det fortsätter såhär! :)

Igår ringde jag även till B, som jag gick hos och fick zonterapi av för ungefär ett år sen. Jag ska dit på tisdag nästa vecka och få börja på det igen :) Känns spännande!
Hon sa att hon hade tänkt så mycket på mig, kollat i tidningen efter en bild på mig med bebis under "nyfödda". Gulligt av henne :)
Jag tänkte helt enkelt att LCHF i kombination med zonterapi kunde vara nåt att testa? :)
Och nu när jag inte går på några andra behandlingar, så kanske det kan vara värt ett försök. Vad tror ni?

Ska försöka få till en dejt med Linda och Mattias också. Linda tyckte att det var på tiden nu, det är ju trots allt mer än en vecka sen vi sågs! Katastrof?! ;)

R kommer hem ikväll! Jag är så glad för det! Kan behöva bli lite ompysslad :)

Nej, hörrni. Nu ska jag försöka orka med en dusch. Sen blir det soffläge resten av kvällen. Jag klarar helt enkelt inte av att gå upp såhär tidigt på morgonen? ;)

Ha det så bra tills vi hörs igen!
1 Lotta:

skriven

Jag tycker du gör helt rätt att testa zonterapin igen! :O) Kramar

Kommentera här: