LCHF-start-Peppad till tusen!

Nu börjar omstarten med LCHF, på allvar!

27 Juli 2011
Är början på mitt "nya liv"! Inget mer onödigt fuskande. Inga mer onödiga kolhydrater!

Min mat kommer bestå mycket av
ägg, majonäs, lax, köttfärs, kött i alla former, kyckling, gräddfil, sallad, vatten, smör, grädde, creme fraiche, kryddor, bacon, feta såser, citron, blomkål, broccoli. Ja, det är liten del av det ialla fall. Mycket sånt här kommer det bli framöver :)

Jag ska strax hoppa in i duschen, sen fixa iordning mig för jobbet!
Känns nästan overkligt att jag ska börja jobba idag! Fyra veckor semester är slut. Och jag har släppt jobbet så mycket så jag nästan glömt vad jag ska göra där! ;) Haha! Allt kommer nog falla på plats bara jag kommer dit, tror ni inte? ;)

Nu f*n ska jag nå mina mål och lyckas bli gravid!!!
1 Popcorn79:

skriven

Jag håller alla tummar och tår jag kan för dig!!! Själv har jag precis fått veta att jag är gravid med mitt andra barn, helt spontant denna gång, utan behandling! Känns helt sjukt... jag vet inte om det är för att kroppen har fattat hur man gör efter förlossningen, eller om min viktnedgång (bara några ynka kilon) med hjälp av Cambridgekuren (dvs med få kolhydrater) spelat in. Oavsett hur det gick till så är jag spontant gravid, trots min PCO. Det kanske inte är till så mycket tröst för dig som inte har några barn än, men jag har varit i din sits och trodde aldrig jag skulle komma hit, så jag ville bara dela med mig av min historia... Kram på dig!

Kommentera här: