Typiskt mig!

Idag skulle jag ju ta mitt blodprov, det som ska tala om för min läkare om jag haft ägglossning eller inte.
Men tror ni inte att jag glömde den där lappen som måste ha med till labbet när man tar provet? Jo, det var precis vad jag gjorde! Så typiskt mig!

Men det kan väl inte spela så stor roll om jag tar blodprovet imorgon istället?
Det får bli så. Jag slutar klockan 14 imorgon och då kan jag gå direkt till vårdcentralen och ta provet.
Borde väl funka? :)

Jag har fått svinont i halsen! :( Känns inte alls roligt! Nu när värmen äntligen har kommit vägrar jag att bli sjuk! Absolut inte!

Och så fortsätter jag noja över husköpet. Kommer säkerligen fortsätta noja tills vi fått lägenheten såld och sitter där i vårt hus och allt har funkat bra, då kan jag bli lugn!
Men nu... Aaah, kaos i huvudet.
Men det är väl normalt när man gör en så stor affär? :)
Känns hur som helst jättebra när vi är i huset, overkligt, men bra! :)

Hoppas det kan bli en liten bebis också, så blir livet precis som vi vill. Åh, vad jag längtar!
Vågar inte hoppas att det tagit sig denna gången heller... Ändå gör jag det. Så dumt!
Jag försöker intala mig själv att vägen mot vårt barn kommer bli jättelång och svår,
allt för att förbereda mig på det värsta. Samtidigt som hoppet finns där hela tiden, och viljan!
Hur klarar man av alla dessa känslor?
Tackar min lyckliga stjärna för bloggen!!

Nu: Vila halsen. Ont ont ont!

Kommentera här: