En lång dag och slem!

Ojoj, det blev en fullspäckad dag för min del idag! Mer än jag egentligen orkar med känner jag.
Jag fick jättebra hjälp av facket med min överklagan, och nu ligger den på lådan och förhoppningsvis har dom imorgon så dom kan börja handlägga om min sjukpenning.
Det regnade som sjutton när jag gick till bussen!
När jag var klar hos Mari på facket, åkte jag till jobbet och fixade med en del papper hos min chef och såklart gick jag upp till min avdelning och kramades med mina kollegor och mina fina gamlingar! Så skönt med lite härlig energi!
 
R kom och mötte mig vid jobbet efter hans jobb och så gick vi och åt i stan.
Idag är det nämligen 9 år sen vi träffades för första gången!
9 underbara år!!
 Och så fick jag fina tulpaner av R!
Han vet hur man gör mig glad! :)
 
Så, efter denna intensiva och långa dag, blir det nu en kväll i soffan. Känner mig precis utpumpad på all ork och energi nu. Så synd att det ska bli så.
Men det har ju ändå varit en bra dag.
 
En kroppslig grej, som min blogg handlar/handlat om i huvudsak genom åren:
I morse i duschen kom det som en stor "slemboll", ursäkta detaljer, ur underlivet. Det var verkligen som en ägglossningsflytning ni vet, sådär typiskt äggvita.
Nu tror jag förstås inte att det var en sån flytning, men jag blev väldigt förvånad.
Men samtidigt är det ju inget som egentligen överraskar längre när det handlar om denna kroppen ;)
 
Nya tag imorgon! Nu ska jag vila min trötta och onda kropp.
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentera här: