Knäpp kropp!

Godkväll allesammans!
 
Nu har jag landat i soffan efter en kväll på jobbet.
Jag har varit på Öland fredag-söndag med några av mina kollegor. Har haft jättekul och mysigt :)
Vad skördefest där.
Men det är alltid skönt att komma hem igen ♥
 
Så nu väntas ett par dagar med jobb. På lördag ska jag åka till Göteborg och lyssna på Kostdoktorns föreläsning, blir nog kul! :) Hoppas att jag åker därifrån full med motivation och med massa ny information! :)
 
Kroppen är fortsatt jobbig. Det sticker och värker i magen titt som tätt.
Jag har någon slags "molande värk", "strålning" inne i brösten (eller liksom bakom brösten). De är inte ömma eller hårda. Inte alls.
Har massa flytningar.
Ja, kroppen fortsätter att leva sitt eget liv. Jag får mest bara hänga med och försöka leva med det. Känns svårt när jag inte kan påverka den. Den gör precis som den vill. Jag önskar bara att jag visste varför det känns såhär.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen istället. Äckligt trött. Antagligen efter min lilla helgresa. Sov till 11 i dag. Och ändå känner jag mig så trött. Jag skulle kunna sova dygnet runt.
 
Undrar om det kan vara mitt Levaxin som är felinställt eller något. Då kan jag få de här symtomen med trötthet.
Får se hur det visar sig längre fram.
 
God natt med er finingar!
1 Lisa:

skriven

Jag vet att du kanske inte vill höra detta, men ta ett gravtest. Kanske försöker kroppen säga dig något!!

Kommentera här: