Svullen padda!

Hej svullen mage! :/ Känns sådär spännande faktiskt.
 
Bara imorgon kvar på jobbet denna veckan, och det känns riktigt skönt, sen blir det långledig helg :)
 
Annars har det varit ganska lugnt för min del.
I helgen var vi uppe hos R's familj över lördagen och på söndagen åt vi bullar hos Linda, Mattias och lille A :)
Igår fikade jag med en ny bekantskap, K! Det var jättetrevligt! Och jag hoppas att vi kan göra om det snart.
 
Har pratat en del med min vän L, som har det ganska jobbigt just nu ♥
Vill finnas där för henne mer än jag kan just nu! Men hon vet att hon alltid har mig, det är det viktigaste :)
 
Igår tog jag blodprovet, så får vi se vad svaret blir och när det kommer.
Men jag ska försöka att inte tänka för mycket på det :)
 
Stort TACK till alla fina vänner för allt fantastiskt stöd ni ger mig och R! Ni är underbara, och ni vet vilka ni är! ♥ Jag hoppas att jag någongång kan ge tillbaks lika mycket som jag fått av er, även om det inte blir så lätt! Ni är bäst! ♥
 
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen blir det sängen, är totalt utpumpad! Förstår inte hur jag ska orka upp imorgon!? Men allt går ju ;)
 
Må så väl!

Kommentera här: