Krya-på-dig-presenter

Helgen har varit ganska lugn.
 
I lördags var jag hos min mamma under tiden R's familj var här hemma.
Jag och mamma var på second hand och jag köpte trädgårdsmöbler för 350 kronor och då ingick dynor! ;)
Och så lagade jag och mamma god mat och bara umgicks.
 
Jag fick en kommentar om att jag kanske skulle pressa mig och vara med och må bra av samvaron.
Det är absolut inte fel tänkt, och många gånger gör jag ju det. Men när jag känner att hela kroppen och hela mitt jag skriker att jag inte vill/kan/orkar, så känns det inte som jag kommer må bra av det, även om jag pushar mig själv till det.
R stöttar mig 100 procent i detta, han känner mig utan och innan och vill verkligen inte att jag ska göra något som inte känns bra. Nästa gång kanske jag känner annorlunda, jag vet aldrig det innan.
 
Så fick jag en annan kommentar om öronproppar! Jag är ny på området och aldrig använt det förut. Men sover också mycket bra med öronproppar! :)
 
Dessa använder jag, R har tagit hem dom från sitt jobb. Jag gillar dom! :)
 
R slipade och fixade hela dan igår, blev så snyggt med ny lasyr på! :)
Detta är soffan, finns två stolar och ett bord med. Kommer bli kanon!
 
Det straffar sig att vara aktiv i två dagar.
 
Detta fina fick jag av R's familj! Så snälla är dom, och skönt att dom förstår mig :)
 
 
 Så, det var min helg. Idag vräker regnet ner så det blir en dag i soffan utan dåligt samvete.
Hade nog inte orkat mycket mer ändå idag.
 
Kram!
 

Kommentera här: