Besviken, igen

Idag skulle jag ju få hämta min medicin. Cytomel. T3. Äntligen!
 
Så går jag ut för att hämta posten, är ute i max en minut. När jag kommer in har jag ett missat samtal och ett nytt meddelande i mobilsvaret. Suck Hemligt nummer.
Ringer upp telefonsvararen och det är apoteket som ringt och lämnat ett röstmeddelande.
 
Cytomel är beställt men kommer inte fören nästa vecka. Alltså, nästa vecka! Jag kan inte beskriva min besvikelse. Jag som skulle få börja nu nu nu och bli bättre!
Jag är naiv och vill att allt ska gå fort. Men jag måste lugna ner det lite. Jag kommer bli så besviken om det inte blir så.
 
Ikväll ska jag till Kvinnokliniken. Klockan 18 ska jag vara där. Ska bli spännande faktiskt. Hoppas doktorn är bra, första gången jag ska träffa en kvinnlig gynekolog.
Får se om hon är insatt i mina problem.
 
Jag vaknade vid 3 inatt igen och kunde inte somna om.
Har ont och är svullen. Bra att gynekologen får se det, tänker jag.
 
Kram!

Kommentera här: