Utkast: Mar. 15, 2015

Vad roligt att ni kommer med lite förslag på vad ni vill läsa om! Det underlättar jättemycket. Jag har varit hos min syster som bor i Borås igår -idag med min mamma och idag var vi på en föreläsning just i Borås om min sjukdom - Hypotyreos. Det var verkligen lärorikt och så skönt att möta andra med samma typ av problem! Så efter denna helgen är jag rätt slut nu kan jag säga. Men var skönt att komma hem till R och bli lite bortskämd. Varit bortskämd hela helgen av syster men alltid gott att komma hem. Min läkare som sköter min sjukskrivning har fått skriva ännu mer brev till försäkringskassan för att jag ska få sjukpenning. Enligt dem är min hypo ingen sjukdom. Så jobbigt att behöva "strida" för sin rätt till ersättning när man mår dåligt. Men idag fick jag mail från min endokrinolog också som skrev att han och hade skrivit till dem, så jag hoppas det ska räcka. Jag förstår ju såklart att dom har sina regler att följa ☺ Men imorgon blir det en vilodag för min del. Min endokrinolog skrev även att han vill undersöka med gynundersökning. Han har tagit mycket blodprover och vill gå igenom även min pcos vad det verkar. Jag är såklart bara tacksam! Lchf går mycket bra. Jag har ätit såhär nu i 5-6 veckor och känner i kroppen att det är det jag behöver. Ville bara skriva några rader och jag ska försöka uppdatera oftare! Det är ju såå kul att skriva! Och ännu roligare när det ramlade in lite kommentarer från er! Ha det så bra till nästa gång! ♡

Kommentera här: