Här är vi

Nu tänkte jag berätta lite om mig och min vardag, och hör och häpna! Visa lite bilder!! Det tillhör ju inte vanligheten här i bloggen, men ska försöka bättra mig på den fronten :)
Önskar att jag kunde få hjälp med bloggdesignen, vet ni någon duktig så tipsa gärna! (Jag betalar ju såklart!!)
 
Här har ni mig i nutid, känns lite konstigt att lägga upp sig såhär.
Jag har alltid varit väldigt ärlig och skrivit om min innersta känslor, våra behandlingar och så,
men väldigt sällan visat bilder. Så döm mig inte för hårt nu ;)
 
Jag bor ju med R i vårt lilla hus, som dom flesta av er som läst länge känner till.
Åh, kan ni fatta vilka fina barn det lär bli med denna finingen! ;)
Den 14 april har vi varit vi i 9 år! Det är galet, men så självklart!
 
Jag var hos min ena läkare i onsdags och då sjukskrev han mig till sista juni. Det känns såklart jobbigt, men jag måste inse att jag är sjuk och behöver vila.
 
Vi hörs snart igen! Jag ska nog fortsätta med bilder, blir kanske lite roligare för er ;)
Och jag fotar precis allting i mitt liv, så det finns verkligen inget att skylla på egentligen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: