Svullen

Ännu en natt med alldeles för lite sömn. Jag förstår verkligen inte vad som har hänt med min sömn.
Jag har hela tiden haft en jättebra sömn. Och nu är det nästintill omöjligt att somna. Det kryper i hela benen och jag får nästan panik!
 
Såhär svullen och glansig var jag när jag vaknade.
Bra att få till på bild, tänkte jag. Något skadad eller?
 
Hur som helst, jag har valt att visa allt i bloggen, att inte skämmas för min sjukdom, hur den än ter sig.
 
Jag måste också få säga tack för de mail som kommit, och så kul att höra era historier och förhoppningsvis kan jag hjälpa någon, åtminstone!
 
Jag vet ju att hypotyreos är en jättevanlig sjukdom, men det är så otroligt många som mår dåligt utan att veta varför.
Min förhoppning är såklart att dom då läser på om sina symtom och lär sig mer och mer. Kunskap är makt!
 
Sen handlar det ju förstås om att ha turen att hamna hos rätt läkare, som vill förstå alla luddiga symtom och tänka lite utanför lådan, för jag är väldigt sjuk, även om mina provsvar är perfekt!
 
Idag är det vackert väder utanför fönstret, äntligen! Det har varit ett par trista dagar med regn här.
Jag ska skicka iväg ett mail till min läkare och försöka få i mig nån form av frukost. Jag har nog fått nån störning i hungersystemet också...
Men sen ska jag nog försöka mig på en promenad. Om fötterna vill samarbeta.
 
Ha en fantastisk dag fina ni!
Kram
Svullnad vid käklinjen och över ögat...

Kommentera här: