Smärta och hår

God morgon får jag säga nu. Tidig morgon för en som mig som inte blir människa fören klockan 10-11 på förmiddagen.
 
Jag har haft ett par bra nätter med sömn, så skönt!
Dock är det värre på dagarna, mer ont och mer trött, trots den goa nattsömnen.
 
Anledningen till denna tidiga morgon är att jag vaknade innan 5 och hade så otroligt ont i benen och fötterna!
Det blir omöjligt att ligga kvar i sängen med den värken. Gick upp och tog en varm dusch, hjälpte litegrann.
Men det molar och håller på i hela benen och fötterna igen. Så trist.
 
Vi var ute på en (mycket lugn och långsam) kvällspromenad igår. Jag, mamma och R.
 
Det var en såå vacker kväll! Och så fint vi bor! Älskar det!
 
Kanske är det därför mina ben protesterar så idag? Det känns så tråkigt, jag tycker verkligen om att promenera.
 
 
Jag och min fina R :)
Annars då? Jag väntar och väntar till den 28 april, då jag äntligen ska till min endokrinolog! Hoppas han har nån bra idé för att göra detta bättre nu!
 
 
Det är första gången på många många år som jag inte orkat bry mig om att gå till salong och vaxa överläppen och halsen. Känns udda visst, men jag har inte den orken alls nu.
Men jag känner att jag måste ta tag i det snart. Jag har verkligen inga stora problem med det, mina strån på överläppen är ljusa och är nog mest jag själv som tänker på dom. Dock är dom på halsen ibland mörka, och syns ju mer då, det tycker jag är jobbigt ibland.
 
Nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund och se om benen går med på det.
 
Hoppas ni alla goingar får en bra dag!
 
Kram!

Kommentera här: