Hjälp med överklagan

God morgon fina ni!
Usch vad det är svårt när klockan ringer på morgonen.
Jag ska vara i stan vid 13.30 och måste alltså ställa klockan på 9.00 för att vara säker på att jag vaknar till.
Så nu är jag vaken, men seg.
Jag ska nämligen åka in till facket idag, mitt fack är Kommunal.
Dom ska hjälpa mig att gå igenom överklagan till försäkringskassan som jag och min syster skrivit.
Får se om det behövs några ändringar eller något som ska läggas till.
 
Annars då? Jo, jag mår som jag brukar, värken är ihållande och jag tycker snarare att jag blir sämre än bättre...
Så tråkigt!

Och den här bilden tycker jag bara är så himla härlig! Men, det är också så jag känner mig, svullen som en flodhäst!
Mina fingrar är som stoppade korvar och dom gör ont.
Ibland vill jag bara krypa ur mig egen kropp, tänk om det var möjligt!
 
Men nu ska jag försöka komma igång, så jag orkar dra mig in mot stan. Måste kolla så att jag får med mig alla papper också.
Hej och hå!
 
Stor kram till er! Hörs sen!
 

Kommentera här: