Ingen Pergotime

Hej på er! Och som alltid, ledsen för den kassa uppdateringen!
 
Så, vad har hänt sen sist?
 
Förra helgen gick vi Linnémarschen, jag, R och min syster. Den vandringen är på 2,1 mil! Underbart väder hade vi och den helgen gick vi sammalagt 3 mil! Galet!? ;)
 
Sen har det varit mycket jobb, och mer kommer. Känns både lite jobbigt, men också kul, mitt jobb går knappast långsamt ialla fall ;) Tiden rinner iväg.
Jag är ledig idag och imorgon, men sen kör jag 9 arbetsdagar i rad! Tur det inte är så jämt, nångång fixar man ju det. Och när de 9 dagarna gått så har jag en långledig helg att se fram emot. Alltid något ;)
 
Vi började inte med någon ny Pergotimekur denna gången. Och det känns bra. Känner mig piggare och gladare liksom.
Det kan såklart också bero på LCHF, mår ju så mycket bättre av det! :)
Denna gången har jag valt att inte se det så enkelspårigt, utan varierar min mat mycket mer, det blir roligare och jag tröttnar inte på det.
 
Smakade på jäättegott blomkålsmos hos min syster förra helgen, så det ska jag absolut göra hemma också!
 
Hur som helst, allt rullar på. Är lite oroligheter i familjen, som jag inte vill gå in i närmare i bloggen, hoppas ni förstår det!
Men vi alla hoppas att allt ska gå bra och att vi kommer ut ur detta med nya erfarenheter och ny styrka! Bara allt går bra så kommer allt bli jättebra! Älskar min fina familj!!
 
Nu ska jag kika vidare på lite inspiration till min mat, är alltid bra med lite nytt :)
 
Var rädda om varandra!

Kommentera här: