Ny kategori!

Äntligen, skulle jag vilja säga, så är det dags att lägga till en ny kategori här på bloggen.
Det är nämligen så att jag har tagit tag i mitt liv och börjat träna! Hurra!
Nu ska vi ju kanske inte ropa hej riktigt än, jag var på mitt första spinpass igår, men jag fick blodad tand kan man säga och längtar redan till måndag då det är dags för nästa pass! :)
 
Jag tränade spinning för flera år sen, och jag tycker verkligen att det är kul! Så det känns härligt att vara igång igen!
 
Och idag har jag varit ute på en rask promenad, "skethusasvängen" som vi kallar den, brukar ta en timme att gå runt, men jag gjorde det på 50 minuter idag, och fick upp flåset och svettades tillochmed :)
Underbart väder och det är lätt att "offra" en timme i solen :)
Perfekt när man ska jobba kväll, som jag ska göra idag. Blir ju som vanligt en halvtimmes promenad ner till jobbet i eftermiddag också.
 
Jag har inte riktigt tänkt ut hur/vad jag ska skriva om min träning, men på nåt sätt ska jag väl samla ihop allt här, skriva upp vad och hur mycket jag tränat osv.
 
Kanske inte superintressant för er, men det är peppande att skriva om det och se hur man faktiskt tränar :)
 
Så, igår gick jag ner till Huskvarna två gånger = 1 timmes promenad tillsammans.
Tränade spinning i 55 minuter.
 
Idag har jag varit ute på en rask promenad på 50 minuter.
Och ska gå till jobbet sen, en halvtimmes promenad = 1 timme och 50 minuters promenad.
 
Vi får se hur det utvecklar sig, men man måste ju börja nånstans :)
 
Ska som sagt jobba idag och resten av helgen.
Hoppas ni får en härlig helg, vad ni än ska hitta på! :)
 

Kommentera här: