Dags att börja jobba!

Åh. Imorgon ska jag börja jobba. 50% ialla fall, det är alltid något.
Ja, det känns ganska bra. Jag är trött på att vara trött, visserligen, men längtar tillbaks till mitt jobb, något så vansinnigt!
Jag ska börja 50% då, och jobba det i en vecka, sen går jag upp på 75% en vecka. Och sen 100% igen. Och så hoppas jag att jag håller 100% fram till semestern. Semester blir det om fem veckor, så tre veckor ska jag jobba 100%, jag hoppas kroppen håller för det.
Jag har fortfarande mycket ont i lederna, mest i armarna och händerna. Men även i benen ibland.
 
Hur som helst. Lchf funkar finfint, det hjälper mig att må så pass bra som jag ändå kan. Tack och lov!
Och viktnedgången ser jag bara som nåt så otroligt positivt såklart! Magen ska väck! :)
 
Jaha, nu blev det kväll. Känns märkligt att börja jobba klockan 17 imorgon, blir en kort arbetsdag. Men ändå gott att inte börja med för mycket.
 
Ha det nu så gott allihop! Jag ska försöka skriva oftare, om jag bara har nåt att berätta.
 
 

Kommentera här: