Skriva av mig...

Vaknar med täppt näsa. Och otroligt jäkla övertrött! :(
Känner mig inte sjuk, tack och lov. Men det är jobbigt att vara täppt varje morgon.
 
Jag har något i kroppen som jag omöjligt kan förklara.
Men jag tänkte försöka. Så jag ber om ursäkt i förväg, för ett kanske ganska luddigt inlägg, som jag inte begär att någon ska förstå.
 
Hur som helst.
Jag har känt hugg och spänningar i magen. Det har gjort ont i ljumsken (så ont så att jag har fått stanna upp och "vila" från det jag sysslat med). Det har strålat ut i ena skinkan!?
Jag har en otroligt obehaglig känsla inne i brösten.
De är inte hårda eller spända. De är mjuka och det gör inte ont om jag känner på dem.
Däremot är det en diffus obehagskänsla inuti brösten. Som om de "molar" eller något. Blir en otroligt konstig och obehaglig känsla. Den är inte konstant, men jag känner det flera gånger om dagen.
Och så har jag den här täppta näsan. Har varit täppt mer eller mindre i över en vecka (och kanske mer ändå).
Mycket flytningar. Och jag får ont i magen när jag är kissnödig. Och går jag inte direkt på toa så gör det grymt ont i hela magen typ. Men så fort jag kissat så är det över.
Vaknar på nätterna och är så kissnödig att det gör ont.
 
Fick en kommentar från Lisa i förra inlägget. Och kanske har hon rätt. Min kropp kanske försöker säga mig något. Och jag kanske borde göra ett graviditetstest. I alla fall för att utesluta det.
Och om det är negativt, så kanske jag får börja fundera på vad som pågår egentligen. Varför känner jag såhär? Och vad händer med min kropp?
 
R har velat att jag ska göra ett test i över en vecka. Men ni vet ju jag är. "Det är ingen idé, jag vet att det inte är något".
Men jag kan ju inte vara hundra procent säker innan jag tagit något test. Eller hur?
 
Nu ska jag ta en lång varm dusch och hoppas att nästäppan släpper.
Sen ska jag gå ner och jobba kväll ♥ :)
Imorgon har jag tagit ledigt, för då ska jag, syster och mamma åka till Göteborg och lyssna på Kostdoktorns föreläsning.
Hoppas som sagt att jag åker därifrån full med motivation, inspiration och information!
 
Ni behöver inte skriva att ni tror att jag är gravid. Jag vet att detta inlägget verkar så.
Men jag kände att jag behövde få ur mig detta.
 
Ha en härlig fredag och skön helg nu! :) Hoppas på riktigt fint väder :)
 
1 nightrose:

skriven

Om det inte är en grav så bör du kolla upp så att du inte fått en urinvägsinfektion. Hoppas du kommer i underfund med vad det är. Trevlig helg! Kram

Kommentera här: