Pms?

Deppigt värre. Jag fattar inte vad det är med mig nu för tiden! :(
 
Igår var jag och R på bio ialla fall, skönt att göra något.
Men ikväll är det julfest med jobbet, det kände jag inte alls för, så jag stannade hemma. Inte likt mig!
Vill bara ligga i soffan och mysa. Orkar inget kul.
Huvudvärken börjar smyga sig på igen, det har jag inte haft sen innan förra mensen.
Känns som det är pms-dags igen :(
Vaknade med mensvärk i morse och har haft det även ikväll.
Och humörsvängningar...Herregud!
Och bröstvårtorna har börjat ömma, det brukar ju vara ett säkert tecken för att mensen är på väg för min del.
Så det ska bli spännande och se om det blir så.
 
Har inte fått svar på blodprovet som jag tog i måndags, så jag vet inte än om det varit någon ägglossning eller ej.
Men det känns skittråkigt att behöva må dåligt och ha pmsliknande symtom. Blir ju såklart överlycklig om det kommer en mens, så att kroppen funkar någorlunda :) Om inte, så kan man ju verkligen fundera över vad kroppen pysslar med.
 
Nu ska jag ta en skön lång dusch innan sängen. Jobbar i helgen, och börjar 7 imorgon.
Hoppas jag har lite mer energi imorgon, mer ork och känner mig gladare, annars blir det jäkligt jobbigt :/
 
Hoppas ni har en bra kväll och helg!
 
 
 

Kommentera här: