Det där med ivf

Åh, vad jag älskar lediga dagar när solen skiner! :)
Jag har suttit ute och gottat mig rejält idag. Hängt tvätt mellan varven också.
Så nu var jag tvungen att gå in och vila lite från solen ;)
 
Hörrni, ju mer jag tänker på ivf, ju mer ser jag fram emot den! Tänk om det kunde bli verklighet i höst! Galet!
Är så himla motiverad nu, ska verkligen göra allt för att lyckas gå ner dom sista kilona, sen finns det ju inget som hindrar längre (och så får vi ju se Linköping lite mer också;).
Känns kul att jag, förhoppningsvis, kommer väga ca 80 kilo efter sommaren. Bara det är en bragd i sig för mig!
 
Samtidigt som jag längtar som en dåre nu till ivf och allt vad det innebär, så kan jag inte låta bli att bli lite nojig.
Jag har inte läst på så mycket om ivf. Och vet därför vääldigt lite om det!
Måste helt enkelt sätta mig in i det mer, för just nu begriper jag inte mycket av det.
Är lite nojig över hur jag kommer känna under behandlingen, nedreglering(?) känns ju sådär spännande.
Har en kollega som fått två små ivf-barn, så hon får mata mig med information framöver :)
Känns ialla fall skönt att jag kommer få göra det mesta hos Bosse, och bara åka till Linköping för själva införandet och det.
 
Från det ena till det andra, så har jag värk i magen, och såklart börjar jag tro att det är pga ägglossning (som skulle kunna vara nu). Eller ren inbillning ;)
Ska bli så kul att se om kroppen fixar en hel cykel nu! Om mensen dyker upp om två veckor ungefär. Jag skulle gråta av glädje kan jag säga!
 
Nähe, nu får det bli solstolen en stund till och hänga upp ännu lite tvätt. Skönt när det är färdigtvättat allting nu :)
Hoppas ni har en härlig dag och också kan njuta lite av solen!
 

Kommentera här: